Návrat na hlavní stranu

Povinně zveřejňované informace orgánů veřejné správy

Obec Heřmanice u Oder
  1. Oficiální název:
  2. Obec Heřmanice u Oder
  3. Důvod a způsob založení:
  4. Obcí je podle zákona č.. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení), v platném znění, obec ve které do počátku účinnosti tohoto zákona působil městský národní výbor.
  5. Organizační struktura:
  6. Zastupitelstvo obce

    Rada obce - rada obce není zřízena, funkci rady plní starosta

    Výbory obce

    Komise obce

  7. Kontaktní spojení:
  8. Korespondenci a dotazy směřujte na:

    Heřmanice u Oder 47
    742 38 Heřmanice u Oder
    Česko (CZ)
    fax: (+420) 556 748 038
  9. Bankovní spojení:
  10. Komerční banka, a.s., pobočka Nový Jičín
    číslo účtu: 23827801/0100
  11. Identifikační údaj IČO:
  12. IČO: 00600750
  13. Identifikační údaj DIČ:
  14. Organizace není plátce DPH.
  15. Rozpočet v tomto roce:
  16. Připravujeme
  17. Žádosti o informace:
  18. Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
  19. Příjem žádostí a další podání:
  20. V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.
    V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
    - komu je žádost určena,
    - jaká konkrétní informace je požadována,
    - kdo žádost podává.

    Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

    Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
    - do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

    Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

    Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

    Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

    Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

    Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
  21. Opravné prostředky:
  22. Způsob odvolání a jeho obsah:
    - odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu,
    - odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele. 

    O odvolání rozhoduje:
    - obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
    - okresní úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

    O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
  23. Formuláře:
  24. Typizované formuláře jsou k dispozici na obecním úřadě, ostatní formuláře jsou k dispozici ke stažení v rubrice úřední deska.
  25. Návody pro řešení nejdůležitějších životních situací:
  26. Naleznete zde
  27. Nejdůležitější předpisy:
  28. Naleznete zde

  29. Sazebník úhrad za poskytování informací:
  30. Připravujeme
  31. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.:
  32. Připravujeme
  33. Seznam organizací zřizovaných obcí:
  34. Připravujeme
DALŠÍ INFORMACE: Heřmanice u Oder
Zveřejněno 18.11.2003 v 14:43 hodin

Copyright 1994-2025 © Luděk Šorm